ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Βράβευση του ευρωπαϊκού έργου eTwinning “HoldingHands” με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας
Η Εθνική Ετικέτα ποιότητας απονεμήθηκε στο ευρωπαϊκό έργο “HoldingHands” («Kρατώντας τα χέρια»),το οποίο υλοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2018-2019 από τους μαθητές του τμήματος Β4, με υπεύθυνη καθηγήτρια την Αγγελική Γιατρά. Το έργο, το καλύτερο στοιχείο του οποίου ήταν η πολύ καλή ενσωμάτωση στο πρόγραμμα διδασκαλίας, έδωσε στους μαθητές τη δυνατότητα να προσεγγίσουν τις κουλτουρες άλλων χωρών αλλά και να γνωρίσουν καλύτερα τη δική τους. Συγχαρητήρια στους μαθητές που εργάστηκαν συνεργατικά με συνέπεια και δημιουργικότητα.
ΕΘΝΙΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ 2018-19
ΤοευρωπαϊκόπρόγραμμαeTwinningμεθέμα: “Let’sbecomereportersoftheworld!”
“Ας γίνουμε δημοσιογράφοι του κόσμου!” βραβεύτηκε με την εθνική ετικέτα ποιότητας.
Το πρόγραμμα αυτό υλοποιήθηκε από τους μαθητές του Γ2-Γ3 (τμήμα προχωρημένων)
με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Γριβάκου Ελπινίκη το σχολικό έτος 2018-2019.
Μπράβο στους μαθητές μας!
“Συγχαρητήρια για την εθνική ετικέτα ποιότητας! Αρκετά καλή προσπάθεια υλοποίησης ενός eTwinning έργου. Θετικά στοιχεία αποτελούν: η θεματολογία του έργου και η πολύ καλή ανάπτυξη και προσέγγιση του, η ενεργή συμμετοχή των μαθητών στις δραστηριότητες του έργου και η χρήση εργαλείων ΤΠΕ για την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων….”
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Η Ομάδα του eTwinning
Let’s become reporters of the world!
Οι μαθητές του τμήματος Γ2΄-Γ3΄( τμήμα προχωρημένων) με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Γριβάκου Ελπινίκη συμμετείχαν σε ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-twinning με θέμα: «Let’sbecomereportersoftheworld!» «Ας γίνουμε δημοσιογράφοι του κόσμου!»
Οι μαθητές του σχολείου μας συνεργάστηκαν με μαθητές της Ιταλίας για να εξερευνήσουν τον κόσμο της δημοσιογραφίας. Έμαθαν να διακρίνουν τις ψευδείς ειδήσεις (fakenews) από τις αληθινές ειδήσεις (realnews), να ερευνούν την αξιοπιστία των πηγών αναζήτησης πληροφοριών.
Επίσης, εξοικειώθηκαν με τεχνικές συγγραφής άρθρων και δημιούργησαν τα δικά τους άρθρα αναλαμβάνοντας τον ρόλο του δημοσιογράφου. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής ήταν η έκδοση ηλεκτρονικών περιοδικών. Μπράβο στους μαθητές μας για την ενεργή συμμετοχή τους!
eTwinning project “Holding Hands” 2018-2019
Στο πλαίσιο του μαθήματος των Αγγλικών με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Γιατρά, οι μαθητές του Β4 πήραν μέρος στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Holdinghands” (Κρατώντας τα χέρια). Σε συνεργασία με μαθητές από την Ισπανία, την Πολωνία και τη Γερμανία οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να προσεγγίσουν τις κουλτούρες άλλων χωρών αλλά και να γνωρίσουν καλύτερα τη δική τους. Χρησιμοποιώντας την αγγλική γλώσσα, οι μαθητές συστήθηκαν στους Ευρωπαίους εταίρους τους, παρουσίασαν το σχολείο τους, την περιοχή τους και διασημότητες της χώρας τους και αντάλλαξαν χριστουγεννιάτικες και πασχαλινές κάρτες. Επίσης δημιούργησαν βίντεο και παρουσιάσεις για τα σημαντικότερα χριστουγεννιάτικα και πασχαλινά έθιμα τους και τέλος δημιούργησαν και ψήφισαν το λογότυπο του έργου. Το συγκεκριμένο πρότζεκτ βοήθησε τους μαθητές να καλλιεργήσουν τις αξίες του σεβασμού, της ανεκτικότητας, καθώς και της αποδοχής της διαφορετικότητας.
https://www.youtube.com/watch?v=4zW-y_Nv3s0
(βίντεο του σχολείου μας)
https://www.youtube.com/watch?v=w4A7NAKdYIU
( βίντεο με χριστουγεννιάτικα έθιμα)
Ανταλλαγή καρτών στο πρόγραμμα “Holding Hands”
Ανταλλαγή Χριστουγεννιάτικων και Πασχαλινών καρτών στο πρόγραμμα eTwinning “HoldingHands”
Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος “HoldingHands” που υλοποιήθηκε από το τμήμα Β4 σε συνεργασία με σχολεία του εξωτερικού, πραγματοποιήθηκε ανταλλαγή Χριστουγεννιάτικων και Πασχαλινών καρτών.
Υπεύθυνη καθηγήτρια, Αγγελική Γιατρά.
Βράβευση του σχολείου μας με την Ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας
Ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας στο έργο "I'm different I'm successful”
Το σχολείο μας βραβεύτηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για την εργασία της ομάδας της κας Γιατρά, με θέμα που πραγματοποιήθηκε το σχολικό έτος 2017-18.
Για το λόγο αυτό λάβαμε το παρακάτω μήνυμα από το eTwinningTeam:
**********************
Συγχαρητήρια! Το σχολείο σας βραβεύθηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για την τελειότητα της εργασίας σας στο έργο eTwinning "I'm different I'm successful”. Αυτό σημαίνει πως η εργασία της εκπαιδευτικού Γιατρά Αγγελικής, η εργασία των μαθητών και του σχολείου σας έχει αναγνωριστεί στο υψηλότερο Ευρωπαϊκό επίπεδο. Επίσης, το έργο σας θα εμφανιστεί σε έναν ειδικό χώρο της Ευρωπαϊκής Διαδικτυακής Πύλης στο www.etwinning.net.
Για μία ακόμη φορά, συγχαρητήρια για αυτό το μοναδικό επίτευγμα!
Με τους καλύτερους χαιρετισμούς μου
eTwinningTeam
Προγράμματα e-twinning 2017-18
Το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα e-twinning με τα εξής έργα:
- ''Codebreakers 2018''
στο οποίο οι μαθητές του τμήματος Γ4 και οι εκπαιδευτικοί: ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΧΑΝΟΥ- ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΓΙΑΤΡΑ συνεργάζονται με σχολεία της ΠΟΛΩΝΙΑΣ, ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ, ΙΤΑΛΙΑΣ και ΤΟΥΡΚΙΑΣ.
Στόχος του έργου οι μαθητές να δημιουργήσουν μια πλατφόρμα με τη βοήθεια των πολυμέσων που θα περιέχει γρίφους, σπαζοκεφαλιές ,σταυρόλεξα κ.α. Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα θα συμμετάσχουν σε πολλούς διαγωνισμούς για τη βελτίωση των δεξιοτήτων τους στον τομέα των ΤΠΕ και για να μάθουν νέα στοιχεία σχετικά με τους εταίρους του έργου τους και τον πολιτισμό τους.
- ''Me and modern art''
στο οποίο οι μαθητές του τμήματος : B3 και οι εκπαιδευτικοί: ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΛΑΪΤΗΣ - ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΧΑΝΟΥ συνεργάζονται με σχολεία της: ΤΣΕΧΙΑΣ, ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ,ΑΖΕΡΜΠΑΪΤΖΑΝ .
Το έργο αυτό επικεντρώνεται σε σύγχρονα στυλ τέχνης. Τα παιδιά δουλεύουν με αυτές τις τάσεις στην τέχνη: 1.impresionism, 2. Art Nouveau, 3. surrealism, 4. dadaism, 5. futurism. Το έργο θα έχει 3 στόχους:
1. Οι μαθητές θα σχεδιάσουν / ζωγραφίσουν 5 φωτογραφίες που θα εμπνευστούν από τα εικαστικά ρεύματα . Στο TwinSpace θα τα μοιραστούμε και θα τα σχολιάζουμε
2. Από τις φωτογραφίες μας θα κάνουμε μια νέα διακόσμηση των τάξεων και των σχολείων μας - στη συνέχεια θα κάνουμε ένα βίντεο με σχόλια άλλων μαθητών / δασκάλων.
3. Κάθε σχολείο θα δημιουργήσει ένα "βιβλίο τέχνης" όπου θα υπάρχουν πληροφορίες για κάθε εικαστικό ρεύμα , φωτογραφίες ζωγράφων και φωτογραφίες των παιδιών μας.
- “Διαφημίσεις:χθες, σήμερα, αύριο”
Οι μαθητές του τμήματος Β2-Β3 (τμήμα προχωρημένων) στο μάθημα των Αγγλικών με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. ΓΡΙΒΑΚΟΥ συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-twinning με θέμα: “Διαφημίσεις χθες, σήμερα, αύριο”.
Η βασική ιδέα του έργου είναι να ενθαρρύνουμε τους μαθητές μας να βελτιώσουν τις επικοινωνιακές τους ικανότητες στα αγγλικά με το παράδειγμα της συνεργατικής γραφής σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Οι μαθητές μας θα έχουν την ευκαιρία να διευρύνουν τις γνώσεις τους για τις αντίστοιχες χώρες, μοιράζοντας τα ενδιαφέροντά τους με τη χρήση των ΤΠΕ.
Επίσης, θα βελτιώσουν τη γνώση λεξιλογίου τους και θα ενισχύσουν τη δημιουργικότητά τους επινοώντας τις δικές τους διαφημίσεις με την εκτεταμένη χρήση διαδικτύου (webtools).
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα e-Twinning
Ανταλλαγή Χριστουγεννιάτικων καρτών
Φέτος το σχολείο μας συμμετέχει σε ένα Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα e-Twinning, με τίτλο "Educating the heart", "Εκπαιδεύοντας την καρδιά". Στόχος του προγράμματος είναι η προώθηση αξιών όπως η καλοσύνη, η συμπόνια, η ευγνωμοσύνη, που συμβάλλουν στη δημιουργία ενός υγιούς και ασφαλούς σχολικού περιβάλλοντος. Μέσα από την διαδικτυακή συνεργασία με σχολεία της Ελλάδας και της Ευρώπης, μαθητές από τα τμήματα 3΄ και 4΄ της Τρίτης Τάξης, εξερευνούν ιδέες της θετικής ψυχολογίας και αναπτύσσουν θετικές στάσεις συμπεριφοράς, αξιοποιώντας τις γνώσεις τους στα μαθήματα της Πληροφορικής και των Αγγλικών.
Υπεύθυνοι καθηγητές
Αγγελική Γιατρά (Αγγλικών)
Κωνσταντίνος Κολαΐτης (Καλλιτεχνικών)
Το e-Twinning, είναι ένα πρόγραμμα το οποίο συνδυάζει εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα. Οι δραστηριότητες οι οποίες πραγματοποιούνται στο σχολείο αλλά και στο σπίτι βοηθούν στην ευχάριστη διδασκαλία των αγγλικών. Επίσης, είναι ένα μέσο έκφραση και ανταλλαγής ιδεών και απόψεων με παιδιά από άλλες χώρες.
Κάνδια Δανάη, Γ'4
Letters of self-compassion 1 (Επιμέλεια: κ. Κολαΐτης)
Letters of self-compassion 2 (Επιμέλεια: κα. Γιατρά)
Στο πλαίσιο του Ευρωπαικού Προγράμματος eTwinning, οι μαθητές των τμημάτων Γ3 και Γ4 του σχολείου μας στο μάθημα των Αγγλικών, δημιούργησαν δύο καταπληκτικά ηλεκτρονικά βιβλία,τα οποία περιέχουν γράμματα που εκφράζουν την κατανόηση και αποδοχή σ΄αυτές τις πλευρές του χαρακτήρα τους που τους αρέσουν λιγότερο. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που βλέπουν τα ελαττώματα τους με επιείκια απολαμβάνουν καλύτερη ψυχική και σωματική υγεία.
Ευρωπαϊκά προγράμματα e-twinning 2018-19
Ευρωπαϊκά Προγράμματα e-twinning 2016-2017
Eυρωπαϊκά Προγράμματα
Φέτος στο σχολείο μας υλοποιήθηκαν τρία Ευρωπαϊκά προγράμματα eTwinning. Συγκεκριμένα το τμήμα Γ5(αρχάριοι) συνεργάστηκε με την κα. Γιατρά (Αγγλικής) και την κα Χάνου (Κοινωνικής και Πολιτικής Παιδείας) στο πρόγραμμα " TheRainbowNation".
Μέσα από τις δραστηριότητες του προγράμματος, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν διαδικτυακά εργαλεία, να βελτιώσουν τις γνώσεις τους στην Αγγλική γλώσσα, ανέπτυξαν τη δημιουργικότητα τους μέσα από καινοτόμες δράσεις και εργάστηκαν ομαδικά με συνέπεια, υπευθυνότητα και εκδήλωση έντονου ενδιαφέροντος. Τέλος το πρόγραμμα έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να γνωρίσουν άλλες κουλτούρες μέσα από τη συνεργασία με χώρες όπως η Ιταλία η Γαλλία η Πολωνία, και να συνειδητοποιήσουν τους ισχυρούς δεσμούς που υπάρχουν ανάμεσα σε αυτούς και τους άλλους Ευρωπαίους μαθητές.
Σχόλιο της μαθήτριας του Γ5 Μαρίας Τσορτανίδη:
Από την συμμετοχή μας στο πρόγραμμα " TheRainbowNation" αποκομίσαμε όλοι πολλά οφέλη. Αρχικά νιώσαμε σαν μια ομάδα, μάθαμε να υποχωρούμε, να δεχόμαστε και να σεβόμαστε τις απόψεις των άλλων. Ακόμα ήρθαμε σε επαφή με παιδιά από άλλες χώρες και γνωρίσαμε τον πολιτισμό τους κάτι που ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρον και χρήσιμο. Επιπλέον, χρησιμοποιώντας μόνο την Αγγλική γλώσσα εμπλουτίσαμε το λεξιλόγιο μας και βελτιώσαμε τις γνώσεις μας σ' αυτή όπως και στη χρήση του υπολογιστή. Ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον και διασκεδαστικό πρόγραμμα, το οποίο έκανε το μάθημα συναρπαστικό καθώς ήταν κάτι το διαφορετικό.
Ένα δεύτερο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα που υλοποιήθηκε από την κα Γιατρά(Αγγλικής), με τη συνδρομή του κ. Κολαΐτη(Καλλιτεχνικών) και το τμήμα Γ3-Γ4(Προχωρημένοι) ήταν το "I'mdifferentI'msuccessful'. Το πρόγραμμα αυτό εστίαζε στην ανάδειξη των ταλέντων των μαθητών και την ανάδειξη της διαφορετικότητας σαν στοιχείο εμπλουτισμού των πολιτισμών. Οι μαθητές δημιούργησαν καταπληκτικά βίντεο και παρουσιάσεις καθώς και το λογότυπο του έργου που ήρθε πρώτο ανάμεσα σε σχολεία από οκτώ χώρες. Η συμμετοχή τους στο έργο, βοήθησε τους μαθητές να αναπτύξουν τη δημιουργικότητα τους και να αυξήσουν την αυτοπεποίθηση τους αξιοποιώντας τις γνώσεις τους στα Αγγλικά και μεγιστοποιώντας τη σχολική συμμετοχή.
Σχόλιο του μαθητή του Γ3 Γιώργου Μπέτκα όπως αναρτήθηκε στο πεδίο "Αξιολόγηση του προγράμματος.
'This project was for my money really original and motivating. It was really fun because we had to make videos and contact students from other countries and this whole experience made English lessons extremely fun and entertaining."
Το τρίτο ευρωπαϊκό πρόγραμμα e twinning υλοποιήθηκε από το τμήμα Γ5 (προχωρημένοι) με την κ. Γριβάκου (καθηγήτρια Αγγλικών) σε συνεργασία με μαθητές Γαλλικού και Ελληνικού σχολείου. Επιλέξαμε σαν ομάδα την συγκεκριμένη ερευνητική εργασία,"To think or not to think?"- "Να απορεί κανείς ή να μην απορεί;" ("Πόσο πολύ έχει επηρεάσει η έλλειψη κριτικής σκέψης τον τρόπο ζωής μας;"), διότι ήταν ελκυστικό προς εμάς το θέμα της κριτικής σκέψης και της επίδρασης που μπορεί να ασκήσει η χρήση της τεχνολογίας τόσο στη μαθησιακή διαδικασία όσο και στο εκπαιδευτικό σύστημα.Ο βασικός άξονας γύρω από τον οποίο κινείται το θέμα μας είναι το φιλοσοφικό ερώτημα "να απορεί κανείς ή να μην απορεί;", παράφραση του γνωστού "to be or not to be?" στο διάσημο μονόλογο του Hamlet, αριστοτεχνικά γραμμένον από τον Shakespeare. Μέσα από το πρόγραμμα αυτό, γνωρίσαμε και κάναμε φίλους εφήβους διαφορετικής εθνικότητας, ανταλλάξαμε απόψεις και μάθαμε να σεβόμαστε τις αντιλήψεις τους. Μάθαμε να λειτουργούμε σαν ομάδα και να αποκτούμε την αίσθηση του "εμείς". Μοναδική εμπειρία ως προς το θέμα και ως προς τη συνεργασία!
Μπράβο στους μαθητές μας!