Φυσική: Τρέχοντας για τη Φυσική. Μια διαθεματική προσέγγιση της έννοιας της ταχύτητας

Ο εκπαιδευτικός:

  • Η δραστηριότητα που θα περιγραφεί πραγματοποιήθηκε το 2ο δεκαήμερο του Νοεμβρίου, στο πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής Β΄ Γυμνασίου. Σ? αυτήν συμμετείχαν τα τμήματα Β1 και Β2 του σχολείου μας.
  • Σκοπός της δραστηριότητας ήταν η εφαρμογή της Φυσικής στην καθημερινή ζωή. Έτσι οργανώσαμε απλούς αγώνες δρόμου στο προαύλιο του σχολείου. Προσπαθήσαμε να εφαρμόσουμε έννοιες της Φυσικής όπως απόσταση, χρονικό διάστημα και ταχύτητα, υπολογίζοντας τη μέση ταχύτητα όλων των παιδιών της τάξης που έτρεξαν μια συγκεκριμένη απόσταση με σκοπό να βρούμε ποιο αγόρι και ποιο κορίτσι είναι ταχύτερο.
  • Το έπαθλο ήταν ίδιο με αυτό των Ολυμπιονικών δηλαδή ένα κλαδί ελιάς από την ελιά του σχολείου μας.
  • Τα παιδιά συμμετείχαν με προθυμία και πραγματοποίησαν υπό της καθοδήγηση μου μετρήσεις χρόνου, απόστασης και με χρήση φύλλου εργασίας υπολόγισαν τη μέση ταχύτητα του κάθε παιδιού.
  • Τελικά μετά από επεξεργασία των αποτελεσμάτων, είχαμε τους νικητές!!!

Ιωάννης Μαρίνος, Χημικός

physics speed 14 11 2014

physics speed 14 11 2014physics speed 14 11 2014

Οι μαθητές:

«Το μάθημα που έγινε στο προαύλιο ήταν ενδιαφέρον ακόμα και για τους μαθητές που δεν ενδιαφέρονται για τα σχολικά μαθήματα»

μαθήτρια

«Με τον τρόπο αυτό κατανοήσαμε καλύτερα το μάθημα. Όλοι οι μαθητές είχαν τη διάθεση να συμμετέχουν και συμμετείχαν»

μαθήτρια

«Μου άρεσε πολύ αυτό το μάθημα ήταν πιο χαλαρό χωρίς το άγχος που υπάρχει κάποιες φορές στην τάξη. Θα ήθελα να γινόταν πιο συχνά»

μαθήτρια

Πρόσθετες πληροφορίες